Tulevaisuuden Lapinlahti -keskustelutilaisuus 14.10

Tervetuloa Pro Lapinlahti mielenterveysseura ry järjestämään Tulevaisuuden Lapinlahti -keskustelutilaisuuteen. Keskiviikkona 14.10 järjestettävässä tapahtumassa lähestytään Lapinlahden tulevaisuutta eri näkökulmien kautta. Suomen Kaupunkitutkimuksen Seura on tilaisuudessa yhteistyötahona.

Tilaisuudessa tarkastellaan Lapinlahden alueen tulevaisuutta yhteiskehittämisen, sosiaalisen kestävyyden ja kaupunkisuunnittelun näkökulmista. Mitä tarkoitetaan sosiaalisesti kestävällä kaupunkisuunnittelulla? Miten kehitetään Lapinlahden sairaala-alueen kokonaisuutta sosiaalisesti kestävällä tavalla ja alueen kulttuurihistoriallisia sekä maisemallisia arvoja huomioiden niin, että kaupunkilaisten ja alan asiantuntijoiden ääni kuuluu ja huomioidaan suunnittelussa? Seminaarin moderaattorina toimii Pro Lapinlahti mielenterveysseuran toiminnanjohtaja Nonni Mäkikärki.

Tilaisuuteen on mahdollista osallistua paikan päällä tai internetin kautta. Molempiin osallistumismuotoihin toivotaan ilmoittautumista viimeistään 12.10. Ilmoittautuminen oheisella lomakkeella.

Editoitu tallenne tilaisuudesta julkaistaan Tulevaisuuden Lapinlahti -osallisuushankkeen nettisivulla pari viikkoa tilaisuuden jälkeen.

Ajankohta: ke 14.10.2020 klo 13-17

Paikka: Lapinlahden sairaalaan auditorio, Lapilahdenpolku 6, 00180 Helsinki. Sisäänkäynti Kahvila Lähteen ovesta.

Lisätietoa ilmoittautumisesta ja ohjelmasta tapahtuman verkkosivuilla: lapinlahti.info