Suomen Kaupunkitutkimuksen Seuran sääntömääräinen vuosikokous keskiviikkona 27.8. klo 16.30

Tervetuloa Suomen Kaupunkitutkimuksen Seuran sääntömääräiseen vuosikokoukseen keskiviikkona 27.8. klo 16.30. Vuosikokous pidetään Helsingissä Tieteiden talossa salissa 309 (Kirkkokatu 6, 3. kerros).

Kokouksen jälkeen klo 17 on mahdollisuus osallistua Komisario Palmu -elokuvien paikannimistä pro gradu -tutkielmaa kirjoittavan Milla Juhosen (Helsingin yliopisto) vetämälle Komisario Palmun Helsinki -kaupunkikävelylle:

Muistatko, missä sijaitsi Komisario Palmu -romaaneista tuttu entinen Helsingin poliisilaitos? Missä Kaarle Lankela ja Kurt Kuurna järjestivät surullisen kuuluisat läksiäisrymyt? Entä mihin ravintolaan ylioppilas Virta vei rouva Skrofin tytärpuolen Kirstin kynttiläillalliselle? Tule mukaan tutustumaan Helsingin keskustaan Komisario Palmun silmin! Opastetulla kierroksella uppoudutaan Palmu-romaanien keskeisiin tapahtumapaikkoihin ja tutustutaan samalla 1930-luvun Helsinkiin.

Lämpimästi tervetuloa!