04/2016: Vuosikokous 18.4.2016

Seuran vuosikokous järjestetään maanantaina 18.4.2016 klo 16.30. Kokouspaikkana on Tieteiden Talon sali 404 (Kirkkokatu 6, Helsinki). Vuosikokouksen esityslistan löydät alta. Kokouksen jälkeen dosentti Samu Nyström pitää esitelmän elämästä Helsingissä keväällä 1918.

Huom! Jotta voimme varata oikeankokoisen tilan, ilmoitathan osallistumisestasi skts@kaupunkitutkimuksenseura.fi

Tervetuloa!

16.30 Suomen Kaupunkitutkimuksen Seuran vuosikokous
17.00 Dosentti Samu Nyström: ”Kaupunkielämä punaisessa Helsingissä keväällä 1918”

Tervetuloa

Matti Hannikainen Seuran sihteeri

VUOSIKOKOUKSEN ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus.
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa.
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
4. Hyväksytään kokouksen esityslista.
5. Esitetään vuoden 2015 tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto.
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä vuoden 2015 hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille.
7. Vahvistetaan vuoden 2016 toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksun suuruus.
8. Valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut seuran hallituksen jäsenet.
9. Valitaan yksi tai kaksi toiminnantarkastajaa ja heidän varahenkilönsä.
10. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat. 11. Kokouksen päättäminen.